Prima pagină > d'ale carnavalului > Macar pentru atât

Macar pentru atât

Ok, deci dacă aţi ajuns aici, înseamnă că aveţi la dispoziţie 5 minute, 2 pentru a vă uita la micuţul videoclip şi încă trei pentru a citi comentariul.

Nu am nici o părere personală sau de alt fel legată de noul prim-ministru al Românicii. Nici măcar pe aproape. Am renunţat de mult la a mai avea păreri despre politicieni (să fie oare vina lui Hacku?). Ziariştii mă lasă la fel de rece, dar am şi eu câteva simpatii şi antipatii. La capitolul simpatie, se înscrie Tolontan, la celălalt – Gâdea. Nu ştiu de ce, poate din cauza frunţii prea pronunţate, poate din cauza feţei enervante, poate din cauză că nenea ăsta se crede cel mai deştept şi cel mai  inteligent. Mă, poate o fi, dar mă bucur nespus că cineva, un om, nu contează funcţia şi ce face el, l-a pus puţin la punct.

Măcar pentru atât îl respect pe nenea Mihai ăsta. Ba mai mult, pentru că a demonstrat că uite, mă, putem vorbi şi corect în ţărişoara noastră amărâtă. Nu ştiu ce spune despre om sau despre politician, dar e cumva parcă revigorant să vezi că nu toţi cei care ne conduc sunt proşti, inculţi şi „care este”.

Doar pentru acest micuţ gest l-aş vota. Aşa, de-al dracului!!!

Categorii:d'ale carnavalului
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

