Prima pagină > d'ale carnavalului > Pentru prima oară!

Pentru prima oară!

Iaca scriu şi eu pentru prima oară pe blogosferă sau cum mă-sa i-o mai zice. Sper să nu cad în lenevie şi să scriu atât de des pe cât am chef în acest moment.

Ce-oi scrie? Despre cum arată românica după turul doi, adică într-un fel de tur trei al alegerilor, când nu mai putem face nimic să schimbăm ceea ce alţii au ales, când nu mai putem să facem altceva decât să ne plângem în purul stil românesc.

Poate pe ici pe colo şi câte o lecţie de istorie din aia de care îi place lu cretzu şe pe care nu am gasit-o pe descopera.ro, poate şi ceva politică, poate şi ceva cultură, poate şi ceva filme… poate că îmi doresc prea multe…

Mă bucur doar că am şi io blog şi că mă pot citi şi pe net… 🙂

Categorii:d'ale carnavalului
  1. monici
    7 decembrie 2009 la 11:39 PM

    si eu pe aici…..doar de verificare!

  2. unu' din suceava
    8 decembrie 2009 la 2:17 AM

    Si ne plangem noi dragii de romani ca nu avem de unele sau de altele cum am vazut pe la nemti italieni sau spanioli pe unde am ajuns la munca cu ziua, dar nu am pune umarul la treaba sa facem ca la ei,ne place doar sa palavragim cat e ziua de lunga si asteaptam de la mai marele nostru sa ne puna la treaba, ca neimpinsi de la spate nu facem nimic,poate doar sa discutam subiecte despre care nu avem nici cea mai mica idee .Si ne miram de ce mama dracului nu iese nimic ca doar noi mergem la munca in fiecare zi si ne prefacem din tot sufletul nostru ca muncim.Altii un pic mai smecheri din fire dupa ce au „muncit” toata ziua mai pleaca acasa si cu niscaiva lucrusoare care le fac trebuinta pe langa casa si care difera de la caz la caz in functie de locul de munca insusite din avutul sefului/statului.Si ne plangem vai mama ce ne mai plangem ca nu avem conducatori buni…

  3. 8 decembrie 2009 la 8:37 AM

    sa fii tu dom’ profesor? hai felicitari shi sa shtii ca te voi citi cu placere. BTW sa shtii ca scrii frumos, mult mai frumos ca altzii.

  4. unu' din middle of nowhere
    21 ianuarie 2010 la 11:25 AM

    Mai unu’ din Suceava, foarte bine ai spus-o.M-ai scutit de un efort.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu